Frakt & Leverans
Ja, i inloggat läge (Mitt Konto) kan du under fliken Beställningar se din orderhistorik.
Du kan även kontakta oss så hjälper vi er.
Bästa hälsningar,
Gänget på TUR & Company
Saknar du din order och undrar var den är? Du vet väl att du kan se alla dina tidigare orders under fliken beställningar?
Under Mitt konto hittar du fliken Beställningar, där ser du din orderhistorik och varje orders status.
Hittar du ändå inte din order kontakta oss så hjälper vi er.
Bästa hälsningar,
Gänget på TUR & Company
Är du en privatperson som handlat på e-handeln?
För dig som privatperson erbjuder vi DHL och Postnord som fraktalternativ. Leveranstid är 1-3 arbetsdagar. Om din beställning gjorts under helgen blir den plockad och skickad närmsta arbetsdag.
Är du ett företag som handlat på e-handeln?
Beroende på hur ert företagsavtal ser ut kan du ha ett eller flera fraktalternativ i vår e-handel, vi har till exempel möjlighet att aktivera “Köp och hämta i butik” eller “Utkörning med TUR-bil”. Vill du diskutera vilka fraktalternativ som är bäst för ert företag är det bara att kontakta oss så hjälper vi er.
Bästa hälsningar,
Gänget på TUR & Company
Leveransadresser kan skapas och redigeras av en med Administratörsroll på ert företag eller av oss på TUR & Company.
Har du en Administratörsroll så gå till fliken Adresser under Mitt konto för att redigera eller lägga till en leveransadress.
Bör du ha Administratörsroll men saknar det kontakta oss så hjälper vi er.
Bästa hälsningar,
Gänget på TUR & Company
Beställningar gjorda via turocompany.se levereras endast inom Sverige.